ZZP Ondernemers | Administratie, Belastingaangifte en Jaarrekening

Als Zelfstandige Zonder Personeel (ZZP) wordt van u verwacht dat u vanaf het eerste jaar een sluitende balans en verlies- en winstrekening kunt overleggen aan de Belastingdienst. U dient driemaandelijkse of maandelijkse belastingaangiftes voor omzetbelasting in te dienen met uw Administratiekantoor. Verder is het bewaren en bijhouden van uw administratie belangrijk, omdat deze dan door een deskundig Administratiekantoor verder verwerkt en geanalyseerd kan worden in een overzichtelijke administratie. Hierdoor kunt u als ZZP of MKB ondernemer effectief gebruik maken van de diverse fiscale voordelen voor ZZP en MKB Ondernemers.

ZZP Administratie- en Belasting Specialist

Administratiekantoor Oost Brabant is sinds 2004 de Administratie- en Belasting Specialist voor ZZP- en MKB ondernemers in de regio Oss, Grave, Uden en Nijmegen. Hierbij verzorgen wij uw volledige administratie, bedrijfsadministratie, financiële administratie, jaarrekening en belastingzaken. Onze fiscale dienstverlening begint bij een actueel fiscaal advies, analyse en uitvoering van uw aangiftes, tot het indienen van bezwaarschriften en uitstelregelingen. Wij zijn als Belastingconsulent aangesloten bij de Belastingdienst.